Опис педагогічного досвіду
Тема досвіду: Використання мультимедійних засобів навчання на уроках в початкових класах як ефективний засіб розвитку пізнавальної активності учнів.
Адреса досвіду: Харківський навчально-виховний комплекс "гімназія-школа І ступеня" № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова.
Автор досвіду: Дегтярьова Вікторія Романівна, класний керівник 3-А класу, учитель початкових класів.
Мета педагогічного досвіду: створення ефективної системи методів та прийомів щодо викладання предметів початкової школи за допомогою мультимедійних засобів навчання.
Наукова основа досвіду:
- Духовно-гуманістичний аспект у комп'ютерному навчанні із застосуванням ІКТ - школа А.В.Хуторського
- Дидактичні і психолого-педагогічні проблеми використання ІКТ в процесі навчання (О.А.Барахсанова, Є.В.Бондаревська, Л.С.Виготський, В.І.Галперина)
Завдання:
- аналіз наукової і методичної літератури, прикладного програмного забезпечення, інформаційних ресурсів мережі Інтернет
- апробація розробленої системи методів та прийомів на уроках в початкових класах
- обгрунтування доцільності використання мультимедійних засобів навчання в системі інших засобів навчання
- розробка та впровадження в систему роботи мультимедійних засобів навчання з метою розвитку пізнавальної активності учняв
- внесення змін у традиційну систему навчальних занять шляхом використання мультимедійних засобів навчання
- пошук форм і методів використання комп`ютера на уроках в початкових класах
Педагогічний досвід "Використання мультимедійних засобів навчання на уроках в початкових класах" (текст)
"Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання ІКТ на уроках у початковій школі" (виступ)